نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلوکورزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی
سرخط خبرها

آنالیز بازی شهرداری گرگان و شیمیدر قم |تیزهوشی حاتمی و درخشش خارجی ها

  • کد خبر: ۱۰۵۵۱۱
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
آنالیز بازی شهرداری گرگان و شیمیدر قم |تیزهوشی حاتمی و درخشش خارجی ها
تیم بسکتبال شهرداری گرگان با شکست شیمیدر در بازی چهارم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر، در مجموع با نتیجه ۳ بر یک از سد حریف خود گذشت و فینالیست شد.

علیرضا امیری/شهرآرانیوز، سه مسابقه شهرداری گرگان و شیمیدر قم در نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال ۲ بر یک به سود شهرداری شد بر همین اساس دیدار چهارم دو تیم حساسیت بالایی داشت که باز هم با برتری شهرداری به پایان رسید. به این ترتیب شهرداری در بازی‌های ۳ از ۵، با نتیجه ۳ بر یک از سد حریف خود گذشت و فینالیست شد.

تیزهوشی حاتمی در انتخاب بازیکنان شروع کننده
مهران حاتمی سرمربی شهرداری که در مسابقه سوم مغلوب کوچینگ خوب و بی نظیر شاهین‌طبع سرمربی تیم حریف شده بود، برای رفتن به فینال به یک اتفاق جدید نیاز داشت.
حاتمی در مسابقه چهارم از بازیکن پوزیشن پنج تخصصی استفاده نکرد و با دو پوزیشن چهار (اودراس و پذیرفته) مسابقه را شروع کرد. همین نکته باعث شد تا ترانزیشن شهرداری گرگان بهتر ازقبل شود و پنج بازیکن شوتیست در ترکیب گرگان حضور داشته باشند.

بازگشت شیمیدر
شیمیدری‌ها بااستفاده از Ball Reversal یا همان چرخش مناسب توپ و خارج شدن از بازی پیک و رول به اضافه نیمکت نشینان قوی نتیجه بازی را پایاپای کردند و رقابت نزدیک شد.

عملکرد درخشان سجاد
سجاد پذیرفته که مامور مهارکرد دوایت بایکس شده بود به خوبی از پس او برآمد. سجاد که قامتی بلندتر به نسبت بایکس دارد از موقعیت میس‌مچ استفاده می‌کرد و تا حدودی مسیر شوت او را بسته بود و حتی در سرعت هم از او عقب نماند. پذیرفته در ریباند‌های حمله و دفاع هم به گرگان کمک شایانی کرد و نکته آخر در رابطه با او دریبلینگ قوی‌اش است که به خوبی توپ را حمل می‌کند، در آخر باید گفت شاید اگر پذیرفته مامور مهار دوایت بایکس نبود عملکرد این بازیکن خیرکننده‌تر هم میشد.

مشکل شیمیدر در پوینت گارد
در این چهار مسابقه شاگردان شاهین طبع عملکرد قابل قبولی داشتند، اما مشکل اصلی شیمیدر در پوزیشن یک بود. خلاء پوزیشن یک که تا ثانیه آخر دریبل خود را قطع نکند، سیستم‌های حمله را مدیریت و در Delay offenc یا همان آرام کردن مسابقه در شرایط حساس به تیم کمک کند، دیده می‌شد.

عملکرد خوب آمینو
درست است که دلیل نتیجه گیری گرگان یارگیری پذیرفته از دوایت بایکس و استفاده از دو پوزیشن چهار در زمین مسابقه بود، اما تا حدودی هم این اتفاق باعث شد تا الاده آمینو آزادانه‌تر بازی کند و شب موفقی داشته باشد.

دفاع و ریباند جانانه اودراس
شاید سبک بازی آنتاناس اودراس بازیکن لیتوانیایی شهرداری چشم نواز نبود، اما عملکرد او در دفاع و ریباند بی نظیر بود. آنتاناس با تیزهوشی و پا‌های هوشیار در منطقه Help side بسیار active بود و باعث می‌شد تا گرگانی‌ها aggressive defense یا همان دفاع درگیرانه داشته باشند کاری که سینا واحدی و نوید رضایی‌فر هم به خوبی انجام می‌دادند.نکته مثبت دیگر آنتاناس ریباند‌های دفاع و حمله او بود.

بازی pick and roll در شیمیدر
یکی از نکاتی که می‌توانست به شیمیدر بیشتر کمک کند استفاده بیشتر از روزبه ارغوان بود. روزبه یکی از دلایل پیروزی شیمیدر در مسابقه سوم بود. او در پیک گذاری و رول کردن مهارت بالایی دارد و نکته‌ای که او را متمایز می‌کند شوت‌های ۳ امتیازی است که می‌تواند در بازی pick and pop هم کمک کند.

کاور کردن گرگانی‌ها در ضد حملات
گرگان که در ضد حملات خطرناک بود و از سرعت رسول مظفری و محمد جمشیدی استفاده می‌کرد. دیگر بازیکنان این ۲ را کاور می‌کردند و وارد فاز ضد حمله می‌شدند تا در صورت تبدیل نشدن توپ به امتیاز دیگر بازیکنان ریباند کنند.

دوایت بایکس و پری پتی
در این چهار مسابقه این دو بازیکن درخشان بودند. دوایت بایکس در paint پشت به حلقه بازی می‌کرد و با شوت‌های میدرنج امتیازگیری می‌کرد، اما پری پتی با نفوذ به حلقه و شوت‌های ۳ امتیازی کسب سبد می‌کرد. یک نکته دررابطه با پتی نقش مثبت او در پیک و رول‌های گرگان بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->